woensdag 20 november 2013

De vlag!

Hallo allemaal,

Ja hoor de vlag hangt uit!!!
Ik heb me gisterenavond weer gewogen en laten meten.
Het resultaat mag er weer zijn :)
Niet zo heel veel in de kilo's, maar wel genoeg om nu
Eindelijk de vlag uit te kunnen hangen!!!!
Het saldo is nu 94,4 kilo!!!
Waar ik nog blijer mee ben is dat mijn vetpercentage 
2 punten naar beneden was gegaan en mijn spiermassa weer
Iets omhoog dus daar zat een mooie verschuiving in.
Nou blijft het moeilijk om de verleiding t weerstaan en iets 
lekkers bij de bakker te halen, maar we doen het nog niet!
Nog heel even volhouden en dan kan ik zeggen dat ik
op de helft zit. Dat wordt dus de volgende mijlpaal.
Zo probeer ik elke keer weer een stappie dichterbij mijn 
einddoel  te komen.

Liefs Nicole

3 opmerkingen:

  1. Wauw! Gefeliciteerd!!!
    Daar mag zeker de vlag voor uit!!!
    Super goed van je!!!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig hoor meis.......stapje voor stapje.....je komt er wel!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super hoor. ben trots op je, mij lukt het helemaal niet om concequent te zijn.
    volhouden hoor.
    liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen