dinsdag 1 oktober 2013

De echte start

Hallo allemaal,

Nu gaat het echt gebeuren, ik heb vanmiddag mijn programma gekregen.
Het wordt wel ff goed opletten wat ik wel en niet mag en de weegschaal
krijgt een mooi plekje op mijn aanrecht :) die heb ik echt meerdere malen
per dag nodig.

Ook heb ik me nog een keer gewogen en hoera er was zelfs nu
al wat vanaf. Ik woog nu 104,2 :) en dat alleen door brood t vervangen
door crackers en de aardappelen te laten staat voor tien dagen.
Dat belooft wat!!

Morgen ochtend beginnen we met 2 crackers met kaas en een beetje
groente.....pffff dat zal wel ff wennen worden, die groentes dan zo op de
nuchtere maag.

En elke dag een appel! Nou die zit al in mijn tas, dat ik die als lekker
tussendoortje kan nemen morgenochtend op mijn werk.

Binnenkort laat ik weten hoe het verder gaat en ga ik
nog ff een foto plaatsen. Dus tot gauw weer.

Liefs Nicole

6 opmerkingen:

  1. Hoi Nicole,
    Super dat je dit gaat doen, ik wens je heel veel succes, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. p.s. wil je woordverificatie uitzetten, dat is zo lastig reageren..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind zo knap van je. Wat drink je nu ipv je melk ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zet hem op hoor meis........je kan het!!!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom op Nicole, ga ervoor, je kan het vast
    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top! Nogmaals veel succes! en wat super dat je er een blog over bij houd, kun je mooi je verhaal kwijt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen