zaterdag 5 oktober 2013

en dag 4

Hallo allemaal,

hihi sommige staan echt verbaasd te kijken als je ineens
een appel uit je tas tovert.
Maar jeetje wat was ik blij dat ik dat bij me had vanmorgen.
Ik was zo slap en wiebelig op mijn benen.
De hoop is toch wel dat dat morgen weer minder is.
We gaan ook morgen heel de dag weg, hartstikke leuk
natuurlijk, maar dan is het wel even puzzelen wat je
allemaal mee mag en moet nemen.
Maar ik heb alles in huis, morgenochtend even gezellig inpakken ;)

We gaan alleen naar een speeltuin Den Deugeniet, en daar
is het eigenlijk niet toegestaan om je eigen eten te nuttigen.
Ben benieuwd hoe we dat gaan oplossen.....

Ik ga nog even lekker genieten van een kopje groene thee
met een heerlijke nectarine.

Fijne avond allemaal,
liefs Nicole

1 opmerking:

  1. Hahahaha leuk....hoe je een appel uit je tas tovert......herinnert me aan een stukje uit Sex and the city (serie) waarin Carrie in een amerikaanse rechtbank jury zit en er een donkere oude man elke dag weer een ander stuk fruit uit zijn koffertje "tovert" en heel verbaasd reageert en zich dan s'avonds weer afvraagt wat hij de volgende dag mee zal hebben (kokosnoot, mango etc.) hihihihihihi...weet niet of je het kent maar vond ff leuk :-)
    En tja die duizelig/draaierigheid als je daar lang last van blijft houden zou ik als ik jou was toch vragen/kijken of je iets meer calorieen tot je mag nemen.....afkicken van alle calorieen is goed maar het moet niet ten koste van doen en laten overdag gaan toch? Mag je dan niet wat extra fruit nemen voor een verzadigder gevoel?
    Zo'n heel nieuw eetschema is natuurlijk wel wennen, blijf het jezelf leuk maken he.....
    Heel veel plezier morgen!
    En het komt vast wel goed!!!
    Blijf in jezelf geloven!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen