woensdag 2 oktober 2013

Eerste echte dag

Hallo allemaal,

Zo dan zit mijn eerste dag erop :)
Ben ontzettendmoe.....had dit berichtje namelijk al getypt en wel,
maar kon hem niet terugvinden....uiteindelijk wel, stond ie op mijn
andere blog....foutje....

Maar goed de eerste dag is eigenlijk heel goed verlopen.
Ook de komkommer ging er redelijk in vanochtend.
Alleen toen ik mijn avond eten zag liggen op dat bord
dacht ik jeetje is dit het??? Voor mijn gevoel echt te weinig, ben
dus heel rustig en bewust gaan eten en na een tijdje voelde ik echt
dat ik genoeg had.
Super fijn dus.

Nu heb ik mezelf beloond met een heerlijke warme douche
en duik ik in mandje in.
Zodat ik er morgen weer tegenaan kan.

Weltrusten allemaal.

Oo en de foto plaats ik morgen even....

1 opmerking:

  1. Ik lees nu pas van je goede voornemens. Wat knap van je, Nicole! Ik weet hoe moeilijk het is en ik wens je dan ook heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen