zaterdag 12 oktober 2013

Lekker

Goedemorgen allemaal,

Lekker hoor! Een roerbak eitje met paprika en champignons, beetje
bieslook en peterselie eroverheen heerlijk twee crackertjes erbij!
Een goed begin van deze dag zal ik maar zeggen.

Het is  wel ff werk hoor zo in de ochtend, maar dat is het moment
dat ik een ei mag en het is wel eens lekker om hem anders te eten
dan alleen maar gekookt. En groente, moet ik er ook bij eten,
meestal is dat een stukje komkommer, dus een beetje variatie
daarin is ook wel welkom :)

Zo gaat het eigenlijk nog steeds best lekker moet ik bekennen.
Wat me heel erg opvalt is dat ik geen behoefte heb aan zoete dingen??!!
Ik ben altijd een zoetekauw geweest, en nu....nee hoor, ik had het
het van de week alleen maar moeilijk toen ik voor Willem een paar patatjes
ging bakken voor bij ons vlees en groeten. Maar NEE ik heb het niet gedaan!

Zondag hebben we weer een verjaardag op het programma staan.
Hun weten van mijn programma af en vinden het dus niet raar
als ik dingen afsla. Sterker nog, ze vragen zelfs wat ze in huis kunnen
halen voor me :) lief hè?!! Maar dat vind ik zelf niet prettig.
Dus we nemen dan gewoon weer mijn koeltasje mee.

Nou had ik eigenlijk vandaag ook een verjaardag, maar daar moet
ik wel heel ver voor rijden.....en dat is iets wat ik nog niet aandurf.
Ik voel me soms nog wel wat slapjes enzo, maar ik moet zeggen dat
het gisteren en vandaag al minder wordt.

Dus we houden de moed er nog ff in!! Dinsdag is weer mijn volgende
Meet en weeg moment, ik hou jullie op de hoogte.

En bedankt voor jullie support!!

Liefs Nicole

2 opmerkingen:

  1. Nou dat klinkt idd als een lekker ontbijt zeg!
    Je hebt alles mooi onder controle zo te lezen!
    Spannend weer het nieuwe weegmoment weer zo dichtbij....
    Succes komende dagen weer!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Nicole',
    ben blij voor je dat het zo goed gaat, veel succes en ..volhouden, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen