zondag 20 oktober 2013

Goedemorgen

Goedemorgen allemaal op deze zondagmorgen,

Het gaat allemaal nog lekker zijn gangetje.
Maar er zijn ook echt wel moeilijke momenten hoor.
Van de week hadden we een receptie en daar gaan
de schalen met bitterballen en gefrituurde garnalen
je voorbij en ziet iedereen lekker smullen.....
pffff das dan echt wel ff doorbijten.
En dat is me dan ook wel gelukt hoor, maar
dan wordt je geconfronteerd met het feit dat
je echt met iets bezig bent. In je normale
ritme en dingen besef je dat niet zo.

Gisteravond en vandaag ook nog heb
ik toch  wel last van mijn spastische darm
(al drie weken geen last gehad) en dan spookt
het soms toch even door je hoofd...had ik
nu toch maar die Chippies bij de film gegeten, ik
heb nu toch last dus het maakt niet uit.....
Natuurlijk slaat dat nergens op en ik ga
het ook niet doen, maar het is wel verrassend
hoe mijn gedachten dan soms werken.

Ik ga vandaag en morgen nog even genieten
van het feit dat mijn mannen er zijn. Bij ons is het
namelijk herfstvakantie en mijn zoon gaat
met mijn man een weekje meevaren.
Eens kijken hoe dan de week gaat verlopen
voor mij. Wordt het dan makkelijker of juist
moeilijker?

Ik hou jullie op de hoogte.
Ik ga me woensdagavond weer wegen en meten.

Liefs Nicole

3 opmerkingen:

  1. Het is nu dan vast duidelijk voor jezelf dat je een uithoudingsvermogen hebt waar je u tegen zegt! Dat is toch heerlijk!!!! De eerste weken zijn het moeilijkst, wennen aan een nieuw etenspatroon....en ja ook je darmen zullen er anders op reageren...heb zelf ook spastische darmen dus ken dat ook wel....ben zelf iets minder vezels gaan eten waardoor mn darmen niet meer zo geprikkeld meer worden en dat helpt heel goed! Op naar het volgende weeg/meetmoment!!! Spannunnnnd! Geniet van je mannen.... Sterkte komende week....misschien wat extra kunnen sporten als je alleen bent en de tijd alleen door te komen, of je komt gezellig op de koffie ;-) komt vast helemaal goed je bent sterk!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jacomijn voor je lieve woorden elke keer weer!
      En op de koffiebonen lijkt me leuk, maar volgens mij woon je aardig eindje uit de buurt......ik zie je gezellig op 1 november :)

      Verwijderen
    2. Hahaha koffiebonen, moest zijn koffie komen.....

      Verwijderen