donderdag 24 oktober 2013

goedenavond

Hallo allemaal,

jeetje wat vliegen de weken toch voorbij?!!!
hebben jullie daar nu ook last van?

het is vakantie en mijn zoontje is met mijn man
mee varen en dan denk je ...ik heb alle tijd....
jaja, de tijd gaat volgens mij nu nog sneller hihi.

En ik mis hem JA!! maar het geeft me nu ook
eventjes een beetje rust omdat ik zijn boterham
niet meer hoef te smeren en zijn aardappel
ff niet hoef te schillen. Ik kan weer energie en
moed verzamelen om dat straks wel weer
te kunnen. Even me concentreren op me eigen
gedoetje. En zo heerlijk soepie gemaakt
gisteren! Er staan namelijk wat receptjes in het
boek en daar kan ik nu op mijn gemakje
ook wat van uitproberen.

Maar goed ik laat jullie niet langer  inspanning,
ik ben gisteren weer bij Yvonne geweest.
Joepie er is weer een kilo af!!!
en dan moet ik er bij vermelden, dat ik de
vorige keren smiddags ben geweest en nu savonds.
Dus waarschijnlik is er dan iets meer af, maar is
dat nu ff niet te peilen. Maar voortaan ga ik
toch in de avond omdat de woensdagavond
mijn vaste sportavond is en het dan wel zo handig is
om dat te combineren.

Nu lekker een rustig avondje en dat wens
ik jullie ook toe!

liefs Nicole

2 opmerkingen:

  1. Goed zo! Zo gaat het stapje voor stapje de goede kant op! Heerlijk ff alle tijd voor jezelf! Genieten maar ook wel weer lekker als je je mannen om je heén hebt hé!? Ga zo door meid!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor......je doet het supers. Je ziet je echt stralen dus het doet je goed!
    Doorgaan......dat lukt je!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen