zondag 6 oktober 2013

En tja dag 5 is ook weer bijna voorbij

Goedenavond allemaal,

Ik ben de dag weer aardig doorgekomen hoor.
Daar waar we heen zijn gegaan met een groep, is het
allemaal goedgekomen. Iedereen zat lekker aan een broodje
of een pannekoek en ik lekker aan mijn crackertje met kaas.

Dus tot zover geen probleem, ik heb ook echt geen
hongergevoel hoor! En gelukkig ook geen duizelingen
gehad vandaag :)

Alleen als afsluiting gingen we naar de Mac Donalds voor
de kinderen, hartstikke leuk en lief bedoeld natuurlijk.
Daar voelde ik me toch echt minder op mijn gemak.
Pffff wat had ik de pest erin.

Maarrrrr als ik het zo nu typ en teruglees,
ben ik toch wel trots op mezelf dat ik erbij zat en
genoot van het feit dat de kids het leuk vonden
en ik alleen maar een Spa blauw had! :)

Ik heb het toch weer geflikt!
En nu gaan we weer door!!!

Morgen eens kijken hoe het sporten gaat....
ik was namelijk al gewaarschuwd dat ik het
niet zo fanatiek kan doen als ik gewend ben de
eerste weken, dus ben benieuwd.

Tot de volgende keer!

Liefs Nicole


2 opmerkingen:

  1. En ze flikt het weer hoor!
    Wat goed!
    Hoe vaker je "niet" toegeeft hoe makkelijker het word toch?
    Veel succes met sporten vandaag,
    en we horen wel weer hoe het gegaan is!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ze flikt het weer hoor!
    Wat goed!
    Hoe vaker je "niet" toegeeft hoe makkelijker het word toch?
    Veel succes met sporten vandaag,
    en we horen wel weer hoe het gegaan is!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen